اصول منشی گری

اصول منشی گری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پرومد باترا
  • مترجم : آرش نصیر زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

اصول منشی گری منشی کلمه ی قدرتمدی است. مثلا در آمریکا عبارت LSecretary State به معنای وزیر است. بنابر این هر منشی که در یک وزارتخانه کار میکند، یک وزیر (منشی) رئیس کل دولت است. بنابر این منشی گری تخصصی است که دارای شأن و منزلت اجتماعی بالایی می باشد. پزشکی که مریضانش را شفا میدهد پزشک خوبی است و برعکس. این مثال ساده در مورد یک منشی نیز صدق میکند. اگر منشی در کنار رئیس خود بتواند به مشتری ها کمک کند، او نیز یک منشی خوب است و اگر از عهدهء این کار برنیاید که هیچ. یک فرد برای منشی شدن، تحصیلات پایه ای و مهارت های خاصی را فرا میگیرد. اما هر چه که میگذرد او در حین کار، مهارت ها و توانایی هایش را توسعه و بهبود میدهد تا این که به یک منشی حرفه ای تبدیل میشود. کلمات کلیدی: منشی، آموزش منشی گری، منشی خوب، وظایف منشی، برچسب‌ها: منشی، آموزش منشی گری، منشی خوب، وظایف منشی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری