نگاهی به زندگی و سبک نویسندگی بیژن نجدی

نگاهی به زندگی و سبک نویسندگی بیژن نجدی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : بیژن نجدی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

نگاهی به زندگی و سبک نویسندگی بیژن نجدی معمولاً نویسندگانی حرفی برای گفتن دارند که حداقل یک کتاب قطور و چند مجموعۀ کوچک و بزرگ داشته باشند، گاهی کسانی، این قاعده را در هم می‌شکنند. بیژن نجدی از آن جمله بود که با عمر کوتاهش پس از انتشار نخستین مجموعه داستانش، توانست به موقعیت ویژه‌ای در ادبیات این مرز و بوم دست یابد. تکنیک و زبان خاص و منحصربه‌فرد، از ویژگی های مشترک تمامی آثار نجدی است. فضای آغشته به وهم و خیال و گاهی پیراسته به تصاویر شاعرانه، هر خواننده‌ای را چنان جذب خود می‌کند که گاهی عده‌ای با خود می‌اندیشند نکند با قالبی جدید که نه شعر است و نه داستان، طرف‌اند! در اینجا مجموعه ای از مقالات و نوشتارها پیرامون زندگی و سبک نویسندگی بیژن نجدی از مطبوعات و فصلنامه های مختلف گردآوری شده تا مخاطب آشنایی بیشتری با این نویسنده و شاعر پست مدرن پیدا کند.   کلمات کلیدی: بیژن نجدی، آثار بیژن نجدی، مقالات بیژن نجدی، سبک نویسندگی بیژن نجدی، نویسندگی، شاعر پست مدرن، برچسب‌ها: بیژن نجدی، آثار بیژن نجدی، مقالات بیژن نجدی، سبک نویسندگی بیژن نجدی، نویسندگی، شاعر پست مدرن
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری