رمان مرگ همسایه

رمان مرگ همسایه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمدرضا نظری دارکولی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

رمان مرگ همسایه محمد رضا نظری دارکولی معروف به کافکای ایران، نویسندۀ کتاب راهنمای داستان نویسی است که تعاریف تازه ای از عناصر داستان وارد ادبیات داستانی کرد. دارکولی نویسنده و منتقد ادبی صاحب سبک ایرانی است و منتقدان ادبی او را سردمدار ادبیات داستانی نوین ایران می دانند . ادبیات دارکولی سمبلیک، سوررئال و سیال ذهن است. ادبیات دارکولی ریزبینانه درماندگی های بشر را به تصویر می کشد. ادبیات دارکولی خواهان صلح جهانی است. رمان های محمد رضا نظری دارکولی در لس آنجلس آمریکا و توسط انتشارات شرکت کتاب منتشر شده اند. کلمات کلیدی: دانلود رمان هیجان انگیز، رمان اجتماعی، رمان فارسی، مان ایرانی، آداب و رسوم مردم ایران، رمان از دارکولی، کافکای ایران، صلح جهانی، برچسب‌ها: دانلود رمان هیجان انگیز، رمان اجتماعی، رمان فارسی، مان ایرانی، آداب و رسوم مردم ایران، رمان از دارکولی، کافکای ایران، صلح جهانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری