بررسی شبهاتی پیرامون اسلام

بررسی شبهاتی پیرامون اسلام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : م‍ح‍م‍د ق‍طب‌
  • مترجم : خداداد مطاعی پور
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

بررسی شبهاتی پیرامون اسلام اثر مبسوطی است که به دفاع از اسلام و موازین اخلاقی و اجتماعی، اقتصادی و سیاسی آن می‌پردازد. این اثر، پاسخ به شبهه‌ها و خرده‌گیری‌های مغرضانه‌ای است که در چند دهه اخیر اسلام عزیز را مورد هَجمه قرار داده و قصد دارند تا مسیر امن الهی را در طوفان شک و شبهه پنهان کنند. علامه محمد قطب در این کتاب، با استفاده از آیات هدایتگر قرآن و کلام حکمت‌بار نبی اکرم صلی الله علیه وسلم این شبهات را مطرح کرده و به طور مفصل به هر کدام پاسخ می‌دهد. برخی از موضوعات کتاب عبارتند از: عدم نیاز به دین در عصر حاضر، رابطه اسلام با سرمایه‌داری، برده‌داری و فئودالیسم از نظر اسلام، نظام طبقاتی و مالکیت فردی در اقتصاد اسلامی، کارکردهای صدقه و زکات، زن در اسلام، نگرش اسلام به آزادی اسلام، اقلیت‌های دینی در نظام اسلامی و دیدگاه اسلام به نظام اقتصادی کمونیسم. کلمات کلیدی: سید قطب، اسلام شناسی، اندیشه های محمد قطب، عقاید اسلامی، شناخت اسلام، برچسب‌ها: سید قطب، اسلام شناسی، اندیشه های محمد قطب، عقاید اسلامی، شناخت اسلام
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری