راه های جذب جوانان به نماز جمعه

راه های جذب جوانان به نماز جمعه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی محمد پور طابقی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

راه های جذب جوانان به نماز جمعه این کتابچه که موضوع آن در مورد راههای جذب جوانان به نماز جمعه و ابعاد و آثار نماز جمعه از دیدگاه مقام معظم رهبری است را برای شما دوستان عزیز آپلود کردم که انشا الله مورد استفاده قرار بگیرد. در این تحقیق به بررسی موانع جذب جوانان و ابزار جذب جوانان به مکان مقدس و روحانی نمازجمعه پرداخته شده که راه های جذب جوانان بسیار است و اینجانب با یاری خداوند و معصومین (ع) به ریشه های جذب اشاراتی کرده ام و اصلی ترین مطالب را در این تحقیق گنجانده ام. برای جذب جوانان راههای بسیاری می باشد اما آنها که کارسازترند برمی گردد به امام، مسئولین برپایی، حاضرین در مکان نماز جمعه و خود جوان و مطالب مورد بحث امام و همچنین مکان و امکانات نمازجمعه، که بنده فقیر الی الله به گفتگو و تحقیق پیرامون این مطالب پرداخته ام. به عنوان مثال یکی از موارد جذب جوانان به امام جمعه برمی گردد و آن این است که امام باید به میان جوانان برود و رابطه خود را با آنان محکم کند همانطور که انبیاء و امامان معصوم (ع) اینگونه بودند و همیشه در میان مردم بودند حتی با بچه ها هم بازی می کردند که حالا در جوامع ما این کار برای یک فرد بزرگ را زشت قلمداد می کنیم چه رسد که آن فرد بزرگ دیگر روحانی باشد و ... کلمات کلیدی: نماز جمعه، مقام معظم رهبری، سخنان رهبری، سخنان آیت الله خامنه ای، نماز خواندن، جذب جوانان به نماز، آثار نماز جمعه، برچسب‌ها: نماز جمعه، مقام معظم رهبری، سخنان رهبری، سخنان آیت الله خامنه ای، نماز خواندن، جذب جوانان به نماز، آثار نماز جمعه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری