کامل خوشنویسی انگلیسی (The Complete Book of Handwriting)

کامل خوشنویسی انگلیسی (The Complete Book of Handwriting)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Macgraw-hill
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

کامل خوشنویسی انگلیسی (The Complete Book of Handwriting) کتاب the complete book-of handwriting کتاب کامل دست خط انگلیسی در نگارش به شما کمک می کند اما نگارش در خط و دست خط که نگارش در انگلیسی را به صورت صحیح در حالات شکسته و کلاسیک آموزش می دهد. این کتاب هرچند برای کودکان نوشته شده است اما برای ما ایرانیان که اغلب در نگارش انگلیسی به صورت زیبا و احیانا شکسته مشکل داریم مفید خواهد بود این کتاب با دروسی که نوشتن صحیح انگلیسی به صورت کلاسیک و شکسته را به زبان آموز یاد میدهد و همچنین با تمرینات خود می تواند منبع مناسبی برای یادگیری نوشتن زیبای انگلیسی بصورت دستی باشد. سرمشق‌ها و تمریناتی که در این کتاب آمده است،زبان آموز را به خوش‌نویسی انگلیسی تشویق کرده و از  آن‌ها را به خط خوب انگلیسی عادت می‌دهد. این کتاب با تمرین نوشتن حروف، کلمات، و جملات و عبارات روزمره مانند روزهای هفته، موضوعات مدرسه‌ای، تعطیلات و غیره؛ آن‌هم به صورت یک سبک جذاب و سرگرم کننده  باعث تحریک و ترغیب زبان آموز به نوشتن خط خوش انگلیسی می‌گردد. کلمات کلیدی: زیبا نویسی در انگلیسی، آموزش لغات انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، آموزش نوشتن انگلیسی، خوشنویسی انگلیسی، دست خط انگلیسی، آموزش خوشنویسی، آموزش زبان انگلیسی، قواعد خوشنویسی، برچسب‌ها: زیبا نویسی در انگلیسی، آموزش لغات انگلیسی، یادگیری زبان انگلیسی، آموزش نوشتن انگلیسی، خوشنویسی انگلیسی، دست خط انگلیسی، آموزش خوشنویسی، آموزش زبان انگلیسی، قواعد خوشنویسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری