سری کامل آیات مربوط به آیین مسیحیت در قرآن

سری کامل آیات مربوط به آیین مسیحیت در قرآن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

سری کامل آیات مربوط به آیین مسیحیت در قرآن با توجه به پراکنده بودن آیات مربوط به مباحث حضرت مسیح در قرآن برای سهولت و راحتی کار برای محققین و به ویژه جوانان عزیز بر آن شدم تا این آیات را بصورت کامل و یکجا در یک مجموعه ی واحد در کنار هم جمع آوری نمایم تا دوستداران علم و دانش بتوانند بدون نیاز به گشتن در سایت های مختلف و پراکنده برای جمع اوری این آیات همه را در یک مجموعه  به صورت یکجا در اختیار داشته باشند. بدیهی است که احیانا برخی آیات را جا گذاشته باشم که پیش از این پوزش می طلبم. این مجموعه به سه زبان عربی (زبان قرآن) فارسی و انگلیسی تهیه شده است. کلمات کلیدی: مسیح در قرآن، ترجمه انگلیسی آیات، قرآن، آیات قرآنی، مسیحیت، آیات مربوط به مسیحیت، دیگر ادیان در قرآن، مجموعه آیات با ترجمه، برچسب‌ها: مسیح در قرآن، ترجمه انگلیسی آیات، قرآن، آیات قرآنی، مسیحیت، آیات مربوط به مسیحیت، دیگر ادیان در قرآن، مجموعه آیات با ترجمه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری