امپراطوری ابتذال: نگاهی به نقش یهودیان در صنعت پرسود فحشا

امپراطوری ابتذال: نگاهی به نقش یهودیان در صنعت پرسود فحشا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

امپراطوری ابتذال: نگاهی به نقش یهودیان در صنعت پرسود فحشا تجارت برده بطور تاریخی، یکی از تخصص های تاجران یهودی است که برای قرنها از پرسودترین تجارت ها بوده است. اما راه اندازی صنعت برده داری جنسی و فحشاء نیز از دیگر هنرهای یهودیان است. تنها به استناد گزارش های سازمان های درون اسرائیل، این رژیم سالانه 057 میلیون دلار از صنعت فحشاء درآمد دارد. یهودیان از طلیعه تاریخ خود، (به گواه اسناد و متون تاریخی و برخلاف اصول و تعالیم حضرت موسی -ع-) قومی کاسب مسلک و تاجر پیشه بوده اند. این به خودی خود، نه مذموم است و نه خلاف شرع و اخلاق، لیکن وقتی بنا بر این است که همه چیز در معبد خداوندگاران سود (و نه باورهای راستین شریعت موسوی) قربانی شود، آن گاه هم دین و هم اخلاق از اساس در معرض تخریب قرار می گیرد. در طول تاریخ، هر کجا که پای سودهای سرشار و منافع عظیم در میان بوده است، دست کم یک سرنخ ماجرا به دست یهودیان بوده است. پرداخت وام های با بهره های کلان (رباخواری یا نزول خواری) یکی از کهن ترین کسب و کارهای این قوم بوده است، و بیخود نیست که پایه گذاران اصلی بانکداری، بورس و بیمه عمدتا تاجران یهودی بوده اند، چرا که به خوبی نبض پول را در اختیار داشته اند. تجارت برده، یکی از حوزه های تخصصی-تاریخی تاجران یهودی بود که برای قرنها از پرسودترین تجارت های روی زمین بوده است. کلمات کلیدی: تجارت برده، یهودیت، صهیونیسم، تجارت یهودیان، سیاست اسرائیل، برچسب‌ها: تجارت برده، یهودیت، صهیونیسم، تجارت یهودیان، سیاست اسرائیل
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری