دو هفته نامه نجومی ساروس - شماره 4

دو هفته نامه نجومی ساروس - شماره 4

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مجله ساروس
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی دو هفته نامه نجومی ساروس - شماره 4 در این شماره از ساروس: به بهانه روز جهانی نجوم، "مصاحبه" ای صمیمی داریم با جناب آقای سیاوش صفاریان پور، کارگزدان و تهیه کننده برنامه های علمی تلویزیونی که از جمله آنها می توان به آسمان شب و تیک تاک اشاره کرد. "درنگ"ی می کنیم به غباری که هستیم در پهنای جهان. "پرده دوم" را باز می کنیم و هوش فرازمینی را کاوش می کنیم. گریزی می زنیم به ماجراهای "تسخیر فضا" در دهه شصتم از قرن بیستم. "نگاه"ی می اندازیم به آغاز، پایان و تکرار های زندگی. و در نهایت "آینه" مخاطبین را بالاتر می گیریم تا انعکاس زیبایشان به چشم آید. در ضمیمه این شماره از نشریه ساروس، دو اینفوگرافی قرار داده ایم ؛ اینفوگرافی اول به بهانه پرده دوم و هوش فرا زمینی است که معادله دریک را بررسی کرده ایم. لینک دانلود : http://www.mediafire.com/download/512ky7vycf650ax/Saros04+.jpg و اینفوگرافی دوم به بهانه تولد 25 سالگی تلسکوپ فضایی هابل است که این غول اپتیکی را با جزئیات قابل توجهی بررسی کرده این:لینک دانلود : http://www.mediafire.com/download/wpmouh5hvbq348s/Saros04++.jpg بی صبرانه در انتظار نظرات و انتقادات شما هستیم. کلمات کلیدی: ستاره شناسی، عکس های ستاره شناسی، عکس از آسمان شب، عکس های نجومی، مجله علمی ساروس، دانلود مجله نجوم، دانستنی های نجوم، آشنایی با ستاره ها، برچسب‌ها: ستاره شناسی، عکس های ستاره شناسی، عکس از آسمان شب، عکس های نجومی، مجله علمی ساروس، دانلود مجله نجوم، دانستنی های نجوم، آشنایی با ستاره ها
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری