بازخوانی مبانی اندیشه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی

بازخوانی مبانی اندیشه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

بازخوانی مبانی اندیشه رهبر معظم انقلاب و امام خمینی « بازخوانی مبانی و مبادی اندیشه رهبر معظم انقلاب » و « امام خمینی و مبانی حکومت اسلامی »  از رهبر انقلاب در طول عمر طولانی حرکت فکری، فرهنگی و مبارزاتی و مهم‌تر از همه اداره حکومت منابع مختلفی به‌جای مانده است؛ که می‌توان در دوران مختلف آن‌ها را به گونه‌های متفاوتی ردیابی کرد. گذشته از ویژگی‌های دوره کودکی و نوجوانی ایشان و خانواده، اساتید حوزوی و شخصیت‌های اثرگذار بر ایشان مثل نواب که در مجموعه‌ای مثل شرح اسم قابل‌ردیابی است، ناظر به حضور نقش‌آفرین و جدی ایشان درصحنه‌های اجتماعی، چهار دوره در زندگی ایشان می‌تواند موردتوجه بیشتر واقع شود و آثار خوبی از آن‌ها در دست است. این کتاب همچنین به حکومت اسلامی از منظر امام خمینی نیز می پردازد. کلمات کلیدی: رهبری ایران، ولایت فقیه، ویژگی های امام خمینی، ویژگی های آیت الله خامنه ای، فتوای رهبری، مبانی حکومت اسلامی، سیاست ایران، رهبر انقلاب اسلامی، امام خمینی، انقلاب اسلامی، برچسب‌ها: رهبری ایران، ولایت فقیه، ویژگی های امام خمینی، ویژگی های آیت الله خامنه ای، فتوای رهبری، مبانی حکومت اسلامی، سیاست ایران، رهبر انقلاب اسلامی، امام خمینی، انقلاب اسلامی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری