من به خود جسارت طغیان می دهم

من به خود جسارت طغیان می دهم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ژان ژنه
  • مترجم : مرتضی حیدری
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

من به خود جسارت طغیان می دهم مصاحبۀ هوبرت فیخته با ژان ژنه ژنه فیخته را یک گفتگوگر حقیقی یافت، و خواه به‌خاطر شخصیت فیخته (هوبرت فیختۀ چهل ساله هم یک رمان‌نویس برجسته و نیز مردم‌شناسی متخصص در خاستگاه ادیان افریقاییِ یافته در آمریکا بود)، دسترس‌پذیریِ اکنون خودش، یا فاصله‌ای که اکنون او را از تجاربِ سیاسی‌اش جدا ساخته بود، به‌ندرت پیش آمده است که ژنه اینچنین آزادانه خود را بیان کرده باشد که در این مصاحبه. هیچ جای دیگر—به استثنای زندانی عشق—ژنه تکثر علایق و وسعت دانش اش را در زمینه‌هایی مانند معماری، موسیقی، مردم‌شناسی و تاریخ اینچنین به‌نمایش نگذاشته است. اینک ژنه موقعیتش را بازمی‌یابد؛ کودکی‌اش را می‌کاود؛ مسئلۀ همجنس‌گرایی و نیز رابطۀ پیچیدۀ میان اروتیسم و سیاست را به بحث می‌نشیند. کلمات کلیدی: مصاحبه ژان ژنه، نقد ادبی، دانلود مصاحبه، مصاحبه سیاسی، خاطرات ژته، هوبرت فیخته، برچسب‌ها: مصاحبه ژان ژنه، نقد ادبی، دانلود مصاحبه، مصاحبه سیاسی، خاطرات ژته، هوبرت فیخته
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری