مجله بدنسازی و تناسب اندام علم و عضله - شماره 21

مجله بدنسازی و تناسب اندام علم و عضله - شماره 21

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علم و عضله
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی مجله بدنسازی و تناسب اندام علم و عضله - شماره 21 فهرست مطالب شماره بیست و یکم: تمرین: 10 نکته برای دستیابی به موفقیت در سال 94 برنامه تمرینی ویژه بر پایه دمبل و هالتر در منزل و محل کار 35 برنامه تمرینی ویژه دوسربازو شروع موفق بدنسازی برای بدنسازان بالاتر از40 سال! معرفی قهرمانان آموزش تمرین با وزنه به روایت تصویر یک پوستر،یک تمرین تغذیه: از سیر تا پیاز وعده قبل و بعد از تمرین برنامه غذایی 3500 کالری با شکم خود سلفی بگیرید! مکمل ها: راهنمای جامع مقدار و زمان مصرف مکمل ها بررسی آمینو X محصول کمپانی BSN بانوان: 9 ماده غذایی که به کاهش وزن شما کمکمی کند! چگونه می توانیم از شر چربی های بازو خلاص شویم؟ کلمات کلیدی: تمرینات جهت سوزاندن چربی، مجله بدنسازی، آموزش تمرین با وزنه، کلسترول خون، مکمل های ورزشی، تمرینات بدنسازی، دانلود مجله بدن سازی، مجله حرفه ای بدنسازی، برچسب‌ها: تمرینات جهت سوزاندن چربی، مجله بدنسازی، آموزش تمرین با وزنه، کلسترول خون، مکمل های ورزشی، تمرینات بدنسازی، دانلود مجله بدن سازی، مجله حرفه ای بدنسازی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری