آموزش زبان for and against

آموزش زبان for and against

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : L.g.alexander
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش زبان for and against کتاب بسیار معروف for and against که یک کتاب استثنایی برای کلیه زبان آموزان می باشد. این کتاب شامل دروس بحث برانگیز که به نوعی به قول نویسنده کتاب زبان آموزان را مجبور به بحث کردن می کند می باشد. متون کتاب به نوعی انتخاب شده که مباحث جالب و بحث انگیز از بحث در ارتباط با سیگار و موضوعات تبعیض بین زن و مرد، تلویزیون و مباحث سیاسی اجتماعی را تحت پوشش قرار میدهد. کتاب For And Against  توسط L.G.Alexander نوشته شده است و شامل لکچر های واقعی می باشد. این کتاب برای افرادی مناسب است که در سطح پیشرفته ی زبان انگلیسی قصد دارند که کار بکنند. این کتاب شامل مقالات در سطح پیشرفته و گاهی داری اصطلاحاتی سنگین و در عین حال بسیار کاربردی است که توصیه می شود مقالات این کتاب و برخی جملات کاربردی آن حفظ شود. کلمات کلیدی: آموزش زبان انگلیسی، آموزش یادگیری لغات انگلیسی، زبان انگلیسی، آموزش پیشرفته زبان انگلیسی، لکچر انگلیسی، آموزش مکالمه انگلیسی، برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی، آموزش یادگیری لغات انگلیسی، زبان انگلیسی، آموزش پیشرفته زبان انگلیسی، لکچر انگلیسی، آموزش مکالمه انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری