جادوی سرخ

جادوی سرخ

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سیده کوثر غفاری
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

جادوی سرخ داستان جادوی سرخ برگرفته از حقیقتی در هزاران سال پیش... در روزگاری دور گروه شروری به نام موقرمز ها بودند که با دزدی و گدایی زندگی می کردند درمیان آنها زن جوانی بود که ادعا می کرد پیشگویی و جاو هایش دنیای کولی ها را نجات می دهد اما هر بار گفته هایش اشتباه از آب درمی آمد و موجب خنده وتمسخر می شد ،از طرفی گروه آنها آنقدر به شرارت و دزدی دست می زدند که مردم هر شهری که به آنجا می رفتند بعد از مدت کوتاهی بیرونشان می کردند. تا اینکه روزی آن زن جوان تصمیم گرفت از گروه خارج شود و سرنوشتش را تغییر دهد، غافل از اینکه تا خود انسان تغییر نکند،سرنوشتش هم تغییر نخواهدکرد. پس آن زن موقرمز دختر نوزادش را رها کرد و به سرزمین های دور سفر کرد. کلمات کلیدی: داستان اجتماعی، داستان قدیمی، داستان فارسی، داستان کوتاه، داستان ایرانی، برچسب‌ها: داستان اجتماعی، داستان قدیمی، داستان فارسی، داستان کوتاه، داستان ایرانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری