آموزش تصویری توییتر

آموزش تصویری توییتر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مصطفی سعیدی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش تصویری توییتر بعد از فیس بوک توییتر جزو پرطرفدارترین شبکه اجتماعی شناخته می شود و با افزایش کارکردهای اطلاعاتی، جاسوسی، هک و … امروزه کاربرد اجتماعی و ارتباطی آن به کارکردی فرعی مبدل شده، از توییتر به عنوان دومین شبکه اجتماعی شناخته شده و پرطرفدار در جهان نام برده می شود. twitter نوعی سرویس شبکه اجتماعی و میکروبلاگینگ آنلاین میباشد که به کاربرانش اجازه می دهد پست‌هایی متن محور تا ۱۴۰ کاراکتر را، معروف به توییت بفرستند و بخوانند. توییتر توسط جک دورسی ابداع و راه‌اندازی شد. این سرویس به سرعت در جهان محبوب شد ، با بیش از ۱۴۰ میلیون کاربر فعال از سال ۲۰۱۲، که روزانه بیش از ۳۴۰ میلیون توییت پست و بیش از ۶ میلیون مورد جستجو می‌کنند. توییتر را پیامک اینترنتی توصیف کرده‌ اند.   کلمات کلیدی: تویتر، شبکه های اجتماعی، آموزش تویتر، twiteer، برچسب‌ها: تویتر، شبکه های اجتماعی، آموزش تویتر، twiteer
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری