کمی از کابوس های من

کمی از کابوس های من

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اسماعیل زرعی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

کمی از کابوس های من اسماعیل زرعی در «کمی از کابوس‌های من» چینش‌ِ داستان‌ها را به‌گونه‌ای ترتیب داد که هر خواننده‌ای با هر نوع ذوق و سلیقه‌ و هر مقدار معلومات‌ِ ادبی، دست‌کم از یک یا دو داستان‌ِ این کتاب لذت ببرد. به همین خاطر او از بین سال‌های 1369 تا 1384 منتخبی از قصه‌هایی را فراهم کرد که از لحاظ‌ِ ساختاری برخی پیچیده و دیریاب و تعدادی ساده و قابل فهم برای همه است. در واقع‌، او «کمی از کابوس‌های من» را تبدیل به نمایشگاهی از انواع سبک‌های ادبی کرد که می‌توان در آن نمونه‌های متعددی از داستان‌های سوررئال‌، جریان سیال‌ِ ذهن‌، رئالیسم و گونه‌های متنوع‌ِ آن را در کنار یکدیگر دید. احساس‌ِ نهادینه شده‌ی عدم‌ امنیت‌، سرگردانی‌های دایمی‌، جنایت‌های ناخواسته‌، عشق‌های جنون‌آمیز‌، شکست‌های مکرر‌ِ روحی‌، خیانت‌، فقر‌، اسارت‌، خودبینی مفرط‌‌، و تعلیق‌ِ برخی انسان‌ها در اوهامی همیشگی‌، مضمون‌ِ داستان‌های مجموعه‌ی «کمی از کابوس‌های من» را تشکیل می‌دهد. نویسنده در این کتاب کوشیده است از زوایای گوناگون و بشکلی همه جانبه تأثیر‌ِ عمیق و درونی شده‌‌ی نابسامانی‌های جامعه بر شخص و‌ همچنین کلنجارهای مخرب‌ِ روحی‌ِ برآمده از ناسازگاری و تضاد‌ِ خواسته‌ها و آرزوهای شخصیت‌های داستان‌هایش با واقعیت‌ِ موجود را به ‌تصویر بکشد. او‌، درون و بیرون‌ِ انسان‌های دردمند را توأماً بر صفحه‌ی کاغذ نقش زده است. کلمات کلیدی: داستان فارسی، داستان کوتاه، داستان ایرانی، داستان اجتماعی، دانلود مجموعه داستان، داستان های عامیانه، داستان اصیل ایرانی، برچسب‌ها: داستان فارسی، داستان کوتاه، داستان ایرانی، داستان اجتماعی، دانلود مجموعه داستان، داستان های عامیانه، داستان اصیل ایرانی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری