برگی از تاریخ جنوب ایران

برگی از تاریخ جنوب ایران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید عامر هاشمی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

برگی از تاریخ جنوب ایران کتاب حاضر حاوی 108 گزارش و مقاله راجع به اوضاع و احوال بنادر و جزایر خلیج فارس و دریای عمان است که مجموعا از 60 نسخه نشریه هفتگی حبل‌المتین چاپ کلکته، مربوط به سالهای 1924 و 1925 میلادی مطابق با 1303 و 1304 هجری شمسی گردآوری شده است. از آنجائیکه این مقالات و گزارشهای مُستند، وضعیت هفتاد سال پیش این منطقه را تا حد زیادی قابل لمس میکند، به منظور آشنا شدن نسل جدید با چگونگی شرایط سیاسی، اقتصادی، و اجتماعی این خطه در نیمه اول قرن بیستم، به گردآوری و تنظیم آنها اقدام گردید. کلمات کلیدی: تاریخ ایران، دانلود کتاب تاریخ ایران، جنوب ایران، اوضاع سیاسی ایران، سیاست ایران، مقاله سیاسی ایران، مقاله تاریخی ایران، برچسب‌ها: تاریخ ایران، دانلود کتاب تاریخ ایران، جنوب ایران، اوضاع سیاسی ایران، سیاست ایران، مقاله سیاسی ایران، مقاله تاریخی ایران
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری