لذت دیدار ماه

لذت دیدار ماه

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مهدی خدامیان آرانی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

لذت دیدار ماه وقتی به مشهد سفر میکنی و به حرم امام رضا (ع) میروی، آرامشی را که گمشده همه است در آغوش میکشی. در حرم امام هشتم به تماشای خلاصه خوبی ها مینشینی و از چشمه آسمان سیراب میشوی. در آنجا بوی بهشت به مشامت میرسد و پروانه نور میشوی و احساس میکنی به خدا نزدیکتر شده ای. نمیدانم خبر داری که عدّهای به فکر آن هستند تا این عشق به زیارات را از جوانان ما بگیرند؟! آن‌ها اقدام به چاپ کتاب «زیارات قبور، بین حقیقت و خرافات» نموده و در آن، زیارت حرم امامان (ع) را خرافه خوانده اند و همه کسانی که ما را به زیارت، دعوت و تشویق کرده اند، بیدین و مفسد معرّفی شده اند. من بعد از مطالعه آن کتاب، قلم در دست گرفتم تا از حریم زیارت دفاع کنم. و این چنین بود که کتاب «لذّت دیدار ماه» نوشته شد و اکنون، افتخار دارد که مهمان شما باشد و میخواهد برایتان، حقیقت زیارت امام رضا (ع) را روایت کند. شما در این کتاب با حدیثی آشنا میشوید که زیارت امام رضا (ع) را برتر از یک میلیون حج میداند و من یک پیوست تحقیقی عربی در پایان کتاب آورده ام که اعتبار این حدیث را اثبات میکند. کلمات کلیدی: امام رضا، سفرنامه امام رضا، زیارتنامه امام رضا، سفر به مشهد، زیارت امام رضا، دانلود کتاب مذهبی، برچسب‌ها: امام رضا، سفرنامه امام رضا، زیارتنامه امام رضا، سفر به مشهد، زیارت امام رضا، دانلود کتاب مذهبی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری