به نام اسم - مجموعه شعر

به نام اسم - مجموعه شعر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی مومنی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

به نام اسم - مجموعه شعر گزین گویه میگوید: آنگاه رطوبتیست که پیراهنش به تن چسبید. خیس اگر شوی این شعرها را بهتر میبینی. باران!باران! باران! مقدمهای پابهپای خیس. که همراه این نوشته از کلاه و کفش یا دستکش و شالگردنی که همراه عابر است کمکم به مغز استخوان رسد. گزینگویه میگوید: کوه نیست این پافشاری خیس، که هرگز به هم نرسد. پس مینویسم و این رطوبتِ پاشیده بر مقدمه را همراه با نوشتنش پاک میکنم... به نام خدا. از متن کتاب: و دست های تو پهن تر از برگ و ریشه های تو بیشتر از باغ و شب چقدر درست می گوید دقیق زیر نور ماه گلی با هزار سایه اش تنها خداوند را دعا می کرد. کلمات کلیدی: دانلود شعر، مجموعه شعر، دانلود کتاب شعر، شعر نو، دانلود شعر آزاد، کتاب شعر، دلنوشته، برچسب‌ها: دانلود شعر، مجموعه شعر، دانلود کتاب شعر، شعر نو، دانلود شعر آزاد، کتاب شعر، دلنوشته
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری