بازنویسی سیاه چاله ها

بازنویسی سیاه چاله ها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : شهروز مرکباتی لنگرودی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

بازنویسی سیاه چاله ها توالت همیشه من را یاد زندان می اندازد.یک اتاق دو در دو که فقط میشود به سختی درونش نفس کشید. اما وقتی سرکار باشی تنها راه فرار می شود. چند لحظه با خودت هستی. دور از غرغرهای رئیس، ایرادهای بنی اسرائیلی اش چرا بند کفشات آبیه؟ کفشت که سیاهه... واقعا به چه چیزی فکر می کند؟ این چرندیات نامتناهی از کجا سرچشمه می گیرد؟ گاهی اوقات با خودم به این نتیجه می رسم که باید اسمش را می گذاشتند سیاهچاله. بچه تر که بودم خیلی دوست داشتم راز ستاره های آسمان را بفهمم. تقریبا کتابهای زیادی درباره نجوم خواندم. اما تنها چیزی که فهمیدم این بود که هیچ چیزی نفهمیده ام. من اسم جایی که کار می کنم را گذاشته ام: افق رویداد افق رویداد منطقه ای از فضا و زمان است که در آنجا تمام مرزهای فضا به شدت تحت تأثیر سیاهچاله است و اگر جسمی وارد این ناحیه شود، سرانجام در سیاهچاله سقوط میکند. این عین جملات کتابست. اما چرا من این اسم را رویش گذاشته ام؟ چون اینجا تمام احساسات و افکار کارگرها و پرسنل در نهایت در افکار رئیس حل می شود جوری که انگار اصلا وجود خارجی نداشته....... کلمات کلیدی: داستان فارسی، داستان کوتاه، داستان ایرانی، دانلود داستان، داستان اجتماعی، برچسب‌ها: داستان فارسی، داستان کوتاه، داستان ایرانی، دانلود داستان، داستان اجتماعی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری