داستان کوتاه شرلوک هولمز و ماجرای یال شیر

داستان کوتاه شرلوک هولمز و ماجرای یال شیر

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سر آرتور کانن دویل
  • مترجم : حامد شکویی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

داستان کوتاه شرلوک هولمز و ماجرای یال شیر شرلوک هولمز: ماجرای یال شیر یکی از دو داستان کوتاه شرلوک هولمز است که به زبان خود هولمز روایت می‌شود و خبری از واتسون نیست. این داستان در سال ۱۹۰۷ اتفاق می‌افتد، زمانی که هولمز به ساسکس نقل مکان کرده و در دوران بازنشستگی به سر می‌برد. همراه همیشگی او، دکتر واتسون درگذشته و هولمز ناراحت از این واقعه، تصمیم می‌گیرد تا این پرونده را که خود «غامض‌ترین و غیرعادی‌ترین» پرونده‌ی حرفه‌ی کاری‌اش می‌داند به رشته‌ی تحریر در آورد. کلمات کلیدی: داستان شرلوک هولمز، دانلود داستان کوتاه، ترجمه داستان شرلوک هولمز، شرلوک هولمز و ماجرای یال شیر، دانلود داستان ترجمه شده، داستان هیجان انگیز، برچسب‌ها: داستان شرلوک هولمز، دانلود داستان کوتاه، ترجمه داستان شرلوک هولمز، شرلوک هولمز و ماجرای یال شیر، دانلود داستان ترجمه شده، داستان هیجان انگیز
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری