یک غروب سرد زمستانی

یک غروب سرد زمستانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جواد امینی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

یک غروب سرد زمستانی پیرمردی که مدام صلوات می فرستاد نزذیک من شد و فرش کنار دستم را بالا زد و تسبیح زرد رنگ که دانه های آن مانند یاقوت بودند را برداشت و صلوات فرسان رفت صف اول نماز جماعت نشست. از پشت پرده که قسمت زن ها می شد صدای چند بچه کوچک می آمد تا اینکه صدای فریاد مانند پیرزنی صدای گوش خراش جیغ و داد ان ها را خاموش کرد. بسه دیگه مگه مچد جا بازی؟ برید خونادون بازی کونید. دیگر صدای بچه ها نیامد و معلوم نشد چه شدند و کجا رفتند. تا اینکه صدای یک زن میانسال آمد که با لحن دلسوزانه ای می گفت: والا حاج خانوم چیکار کونند. با این آپارتمانا که ساختن دیگه این بچا نیمیتونن راحت باشن. جیکشون در بیاد صدا همسایا بالا رفته... کلمات کلیدی: داستان فارسی، داستان کوتاه، داستان ایرانی، دانلود داستان، داستان اجتماعی، دانلود مجموعه داستان، برچسب‌ها: داستان فارسی، داستان کوتاه، داستان ایرانی، دانلود داستان، داستان اجتماعی، دانلود مجموعه داستان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری