راهنمای امنیت در جوملا

راهنمای امنیت در جوملا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مصطفی سعیدی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

راهنمای امنیت در جوملا بی شک جوملا یکی از امن ترین سیستم‌های مدیریت محتوای حال حاضر است که به صورت مرتب با آپدیت‌های منظم بر امنیت آن افزوده می‌شود. اما مواردی هستند که باعث کاهش امنیت این سیستم توسط استفاده کنندگان می‌شود و همچنین مواردی هست که با رعایت و اجرای آنها بر امنیت سایت جوملا افزوده می‌شود. در این مقاله سعی می‌شود در حد امکان به معرفی و آموزش این موارد پرداخته شود تا بتوانیم سایت جوملای خود را بیشتر محافظت کنیم. کلمات کلیدی: سیستم مدیریت محتوای جوملا، آموزش جوملا، آموزش Joomla، طراحی سایت با جوملا، امنیت در جوملا، جوملا، طراحی سایت با جوملا، امنیت سایت، برچسب‌ها: سیستم مدیریت محتوای جوملا، آموزش جوملا، آموزش Joomla، طراحی سایت با جوملا، امنیت در جوملا، جوملا، طراحی سایت با جوملا، امنیت سایت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری