شستشوی مغزی مثبت با عبارات تاکیدی

شستشوی مغزی مثبت با عبارات تاکیدی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سجاد شاهرخی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

شستشوی مغزی مثبت با عبارات تاکیدی با سلام من سجاد شاهرخی مولف کتاب در طول 7 سال گذشته بیش از صد هزار عبارت تاکیدی را تالیف کردم. خوانندگان گرامی می توانند از این عبارات در زندگی خود بنا به جنسیت شغل و هدف های زندگی خود این جملات را تکرار و استفاده کنند. بهترین روش بلند تکرار کردن ان ها برای خود و ضبط صوتی و شنیدن آن ها در طول شبانه روز  و بازنویسی همین جملات بر روی کاغذ به مدت 21 روز است که بیشترین نتیجه حاصل شود. با تلفیق سه تکنیک بالا  و علم تجسم خلاق و برنامه ریزی عصبی کلامی 400 نفر در طول 5 سال گذشته زندگی شغلی خانوادگی و اجتماعی و تحصیلی خود را با جملات الگو و نمونه بالا تغییر دادند. امیدوارم که شما هم با اجرای این سه تکنیک هم یکی از آن ها شوید. کلیه حقوق مادی و معنوی برای وب سایت سجاد شاهرخی و مولف کتاب محفوظ می باشد. کلمات کلیدی: عبارات تاکیدی، شستشوی ذهنی، موثرترین عبارات تاکیدی، عبارات تأکیدی، جملات انگیزشی، جملات زیبا، سخنان قصار، سخن پندآموز، مجموعه جمله، جمله انگیزشی و تاثیرگذار، جملات تکان دهنده، سخنان فلسفی، برچسب‌ها: عبارات تاکیدی، شستشوی ذهنی، موثرترین عبارات تاکیدی، عبارات تأکیدی، جملات انگیزشی، جملات زیبا، سخنان قصار، سخن پندآموز، مجموعه جمله، جمله انگیزشی و تاثیرگذار، جملات تکان دهنده، سخنان فلسفی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری