عمر گران

عمر گران

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید میثم حسینی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

عمر گران عمر گران گذر عمر را به همه کسانی که در زندگی به خواب غفلت فرو رفته اند گوش زد می کند و در کوتاه ترین زمان ممکن ضربه ای به افراد غافل وارد میکند.. هرچند یادآوری گذر عمر شاید گران و سخت تمام شود ولی این بار برخلاف سلیقه هایی که این یادآوری مهم را دوست ندارند و موافق سلیقه هایی که این یادآوری را ستایش می کنند و از آن پند می گیرند باز هم در این کتاب و با این نگارش دوستانه و مخلصانه عرض خواهیم کرد که ای دوستان من یا بهتر است بگویم ای دوستان ما این روزها و دقایق و ثانیه ها  در حال گذر است آنچنان به سرعت نور می گذرند که حتی یک لحظه هم نمی توانید شکارش کنید. کلمات کلیدی: عمر، عمر آدم، دانلود کتاب روانشناسی، روانشناسی زندگی، گذر عمر، زندگی انسان، طنز عمر، طنز زندگی، برچسب‌ها: عمر، عمر آدم، دانلود کتاب روانشناسی، روانشناسی زندگی، گذر عمر، زندگی انسان، طنز عمر، طنز زندگی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری