ویتامین مفید در بیماریها

ویتامین مفید در بیماریها

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا پوردستگردان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

ویتامین مفید در بیماریها ویتامین ها، گروهی از مواد مغذی ضروری شناخته شده هستند. ویتامین ها مواد آلی ای هستند که به مقدار کم مورد نیاز بدن هستند. بدن قادر به ساختن ویتامین ها نیست. ویتامین ها در بدن انرژی تولید نمی کنند ولی برای انجام واکنش های انرژی زا لازمند. اولین بار شخصی به نام "فانک" در سال 1912 متوجه شد که در مرغ هایی که از برنج سبوس گرفته تغذیه کرده اند، نوعی التهاب اعصاب محیطی به وجود می آید. او فاکتوری از سبوس استخراج کرد که عامل "آمین" داشته و در آب محلول بود. ویتامین یعنی آمین حیاتی (آمین لازم برای زندگی). البته همه ویتامین ها عامل آمین ندارند. کلمات کلیدی: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، درمان بیماری، ویتامین ها، آشنایی با ویتامین های، رابطه ویتامین و بیماری، برچسب‌ها: رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، درمان بیماری، ویتامین ها، آشنایی با ویتامین های، رابطه ویتامین و بیماری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری