کشف الاسرار صهیونیسم

کشف الاسرار صهیونیسم

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سید حسن فیروزآبادی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

کشف الاسرار صهیونیسم این کتاب در 10 فصل با نگاهی به تاریخچه تشکیل رژیم صهیونیستی و اقدامات آن در عصر کنونی می‌پردازد. نژادپرستی صهیونیسم، صهیونیسم دشمن یهودیان آزاده، رهبران نوین فرقه هرتسل، حقوق بشر صهیونیستی، مدعیانی از یک نیمه انسان، سقوط صهیونیسم در مصاف با دکترین مهدویت و ایپاک گردهمایی جهانی نخبگان و روشنفکران حامی صهیونیسم از جمله سرفصل‌های این کتاب به حساب می‌آید. سرلشکر فیروزآبادی «کشف‌الاسرار صهیونیسم» را به روح بزرگ شهید عزیز حسن طهرانی مقدم دانشمند موشکی و پدر، مادر بزرگوار و همسر و فرزندان ارجمند ایشان تقدیم کرده است. حق تکثیر: این کتاب از سوی انتشارات این کتاب قابل دانلود به صورت رایگان می باشد. (http://sndu.ac.ir) کلمات کلیدی: دانلود کتاب سیاسی، جنبش فلسطین، سیاست اسرائیل، درباره صهیونیسم، تارخ تشکیل رژیم اسرائیل، صهیونیسم، حقوق بشر، هلوکاست، نژاد پرستی صهیونیزم، سرلشگر فیروزآبادی، برچسب‌ها: دانلود کتاب سیاسی، جنبش فلسطین، سیاست اسرائیل، درباره صهیونیسم، تارخ تشکیل رژیم اسرائیل، صهیونیسم، حقوق بشر، هلوکاست، نژاد پرستی صهیونیزم، سرلشگر فیروزآبادی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری