عشق مجاز

عشق مجاز

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسین غفاری
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

عشق مجاز کتاب عشق مجاز ضمن تعریفی از عشق و تمیز آن از مسایل ارتباط عشق با عرفان و مسایل روانشناسی و از دیدگاه قرآن، حدیث و روایات بیان کرده  است. بحث روی مسأله عشق و آن هم به این شکل که ما مطرح نموده ایم، ضرورتی است که البته باید توسط اساتید فن روی آن بطور جدّی کار شود و این بحث کوتاه توسط این مقاله تنها ایجاد انگیزشی برای کارهای تحقیقی و مقوله های ارشادی بعدی است. شناخت حالات عشاق و اینکه آنها چه نوع عشقی دارند و آنکه چگونه می توان از فطرت پاک متربیان برای هدایت و جهت دهی عشق های آنان استفاده نمود، نظر این بحث کوتاه بوده چه اینکه خود آنان در مکاتبات خود از این جهت تقاضای تبیین و تشریح عشق هایشان را نموده و خواستار آن می شوند که آنها را در این مقوله یاری و راهنمائی کنند. متأسفانه آنچه در پاسخگویی ها معمول بوده استفاده از کلیشه های تکراری ازین قرار بوده که : ( ... عشق از عشقه است و آن گیاهی ... ) و با این تعاریف باصطلاح جواب هیچگاه نتوانسته ایم سائلان را قانع کنیم و گرهی از کارشان بگشائیم. آنچه نوشته شده بیشتر برای مربی بوده نه برای مُتربّی به هر حال امید آن داریم که این وجیزه توانسته باشد ایجاد انگیزه و سؤالی باشد که اساتید محترم تعلیم و تربیت به تشریح و تبیین هر چه بیشتر آن برای قشر عظیم دانش آموزان که عموماً در دوران دبیرستان (بعد از بلوغ) دچار آن می شوند بر آیند و به قول معروف تکلیف علوم تربیتی را با قضیه ی عشق روشن کنند. کلمات کلیدی: روانشناسی عشق، تعریف عشق، عشق، فرق عشق و روابط جنسی، ارتباط عشق و عرفان، عشق از دیدگاه قرآن، مسأله عشق، آموزش عشق، مکتب عشق، برچسب‌ها: روانشناسی عشق، تعریف عشق، عشق، فرق عشق و روابط جنسی، ارتباط عشق و عرفان، عشق از دیدگاه قرآن، مسأله عشق، آموزش عشق، مکتب عشق
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری