دو دهه بیداری دو دهه شورش

دو دهه بیداری دو دهه شورش

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حمید صورتگر
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

دو دهه بیداری دو دهه شورش این کتاب مجموعه جزوه هایی است که با هدف معرفی چند خیزش و تجربه انقلابی مهم و تاثیر گذار معاصر تهیه شده است. این تجارب در عین حال که ظرفیت توده های تحت استثمار و ستم در جوامع گوناگون در دوره های مختلف را برای در هم شکستن نظام کهنه به نمایش می گذارد نقش تعیین کننده آگاهی انقلابی و ابتکار عمل های نیروهای رادیکال و انقلابی را هم بازتاب می دهد. موضوع این جزوه ها تجارب گذشته اند. نتیجتا لحن و حال و هوای نوشته ها تاریخی خواهد بود. ما می کوشیم با تاریخ رفتاری علمی و عینی داشته باشیم. کلمات کلیدی: دانلود کتاب انقلابی، تاریخ انقلاب در جهان، انقلاب های سیاسی، سیاست های کمونیسیتی، کمونیسم، انقلاب فرانسه، انقلاب، برچسب‌ها: دانلود کتاب انقلابی، تاریخ انقلاب در جهان، انقلاب های سیاسی، سیاست های کمونیسیتی، کمونیسم، انقلاب فرانسه، انقلاب
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری