خواندن و درک متون انگلیسی

خواندن و درک متون انگلیسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : محمد آذروش
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

خواندن و درک متون انگلیسی این کتاب شامل داستان های کوتاه انگلیسی به همراه ترجمه و سولاتی از متن می باشد. این کتاب به درک مطلب متون انگلیسی کمک شایانی می کند. در متن کتاب "خواندن و درک متون انگلیسی" کلمات مهم به همراه ترجمه به طور جداگانه بعد از هر داستان نوشته شده اند. کلمات کلیدی: آموزش زبان انگلیسی، درک متون انگلیسی، آموزش خواندن انگلیسی، نکته های دستوری انگلیسی، آموزش درک مطلب انگلیسی، داستان انگلیسی همراه با ترجمه، داستان های انگلیسی همراه با ترجمه، داستان انگلیسی، داستان های کوتاه انگلیسی، متن کوتاه برای ترجمه، برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی، درک متون انگلیسی، آموزش خواندن انگلیسی، نکته های دستوری انگلیسی، آموزش درک مطلب انگلیسی، داستان انگلیسی همراه با ترجمه، داستان های انگلیسی همراه با ترجمه، داستان انگلیسی، داستان های کوتاه انگلیسی، متن کوتاه برای ترجمه
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری