روانشناسی در پرده ابهام

روانشناسی در پرده ابهام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : سیّد حمید رضا طباطبایی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

روانشناسی در پرده ابهام این نوشتار حاصل دست کم یک سال تلاش من، در زمینه روانشناسی است. روانشناسی علمی، جوان است دارای نقایصی است و نیاز به بهینه سازی دارد. تحقیق من از آنجایی شروع شد که یکی از دوستانم شروع به نقد روانشناسی کرد و من در ابتدا ناراحت شدم ولی بعد از اندکی، مرا به تحقیق و پژوهش بیشتر وا داشت. نوشتن این مطالب برای من، ناراحت کننده بود چرا که روانشناسی را واقعاً دوست دارم و انتقاد از آن برام سخت بود. به هر روی؛ این نوشتار با هدف ایجاد چالش در ذهن خواننده و ایجاد افکار جدید درباره روانشناسی نوشته شده است. روشن است دوست دارم، این اندیشه ها را با من در میان بگذارید. کلمات کلیدی: دانلود کتاب روانشناسی، آشنایی با روانشناسی، انواع روانشناسی، علم روانشناسی، هزینه روانشناس، منابع روانشناسی، برچسب‌ها: دانلود کتاب روانشناسی، آشنایی با روانشناسی، انواع روانشناسی، علم روانشناسی، هزینه روانشناس، منابع روانشناسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری