آموزش ویژوال بیسیک 6

آموزش ویژوال بیسیک 6

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : پیمان خدامی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش ویژوال بیسیک 6 ویژوال بیسیک 6 - visual Basic یکی از بهترین و معروف ترین نرم افزار های برنامه نویسی محسوب میشه و به دلیل سادگی محیط و کاربر پسند محبوبیت زیادی در بین کابران دنیا پیدا کرده است. از این زبان برنامه نویسی می توان برای ساخت و ایجاد برنامه های جانبی مسنجر نیمباز نیز استفاده کرد و آن ها را به راحتی به فایل های اجرایی exe تبدیل کرد تا کابران بتوانند از نرم افزار شما استفاده کنند البته شما ویژوال بیسیک را محدود به تنها برنامه نویسی نیمباز نکنید و محدوده ی کاری خود را کمی فراتر از آن ببرید تا با ساخت انواع برنامه های تحت ویندوز آشنایی پیدا کنید. زبان ویژوال بیسیک به دلیل مهم بودن آن هم اکنون در تمامی هنرستان های کامپیوتر در ایران به عنوان درس اصلی و تخصصی تدریس می شود. این کتاب برگرفته از چندین کتاب داخلی و خارجی هستش و در مقایسه با دیگر کتاب های موجود در وب بسیار کاملتر و غنی تر هست. امیدوارم با مطالعه و انجام تمرین و مثال های کتاب به معلومات شما اضافه بشه. کلمات کلیدی: آموزش برنامه نویسی، آموزش ویژوال بیسیک، آموزش vb، دانلود آموزش ویژوال بیسیک، آموزش Visual Basic، برنامه نویسی vb6، برچسب‌ها: آموزش برنامه نویسی، آموزش ویژوال بیسیک، آموزش vb، دانلود آموزش ویژوال بیسیک، آموزش Visual Basic، برنامه نویسی vb6
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری