سیستم های خبره و وب سایت های تجاری

سیستم های خبره و وب سایت های تجاری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : علی دوستی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

سیستم های خبره و وب سایت های تجاری سیستم‌های خبره با هدف در دسترس قرار دادن مهارت‌های افراد متخصص، برای افراد غیر متخصص طراحی شده‌اند. این برنامه‌ها الگوی تفکر و شیوه عملکرد انسان را شبیه سازی می‌کنند و باعث نزدیکی عملکرد سیستم‌های خبره با عملکرد انسان یا فرد خبره می‌شوند. یکی از کابردهای بی شمار سیستم خبره تسهیل سازی و افزایش فروش در سایت‌های تجاری اینترنتی می‌باشد. این سیستم‌ها، اگر بدرستی بکارگرفته شوند می‌توانند تأثیر مثبت چشم گیری در افزایش بهره وری وب سایت‌های تجاری و افزایش فروش آن‌ها داشته باشند. آنچه در این کتابچه آمده مطالعه مروری تحقیقات صورت گرفته در این خصوص می‌باشد. کلمات کلیدی: سیستم خبره آنلایت، آشنایی با سیستم های خبره کامپیوتری، کاربرد سیستم خبره، سیستم خبره در تجارت الکترونیک، سیستم خبره، استفاده از سیستم خبره در سایت، ارزش وب سایت تجاری، برچسب‌ها: سیستم خبره آنلایت، آشنایی با سیستم های خبره کامپیوتری، کاربرد سیستم خبره، سیستم خبره در تجارت الکترونیک، سیستم خبره، استفاده از سیستم خبره در سایت، ارزش وب سایت تجاری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری