رمان سهم دیگری

رمان سهم دیگری

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : اریک امانوئل اشمیت
  • مترجم : سیامند زندی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

رمان سهم دیگری اریک امانوئل اشمیت پس از انتشار نمایشنامه "خرده جنایت های زناشوهری" برای مخاطب ایرانی نامی شد کاملاً شناخته شده و کتاب های ترجمه شده اش مشتریان خاص خود را پیدا کرد. شمار زیادی از کارهای او تا کنون توسط مترجم های متفاوت در ایران ترجمه شده اند. دو اثر «اسکار و بانوی صورتی» و «مسیو ابراهیم و گل های قرآن» در ایران به خوبی شناخته شده اند و چندین بار توسط مترجم های متفاوت ترجمه شده اند. تکنیک غافلگیر کردن مخاطب در صفحات آخر داستان تکنیکی است که اشمیت به خوبی به آن وارد است و به کار می برد. داستان های او علاوه بر سرگرم کردن عمیق و پر معنا هستند. سهم دیگری، طولانی است و پرحجم. اما در آخر سوالی جدی در مقابل خواننده قرار می دهد، ما کیستیم و چه هستیم! کلمات کلیدی: رمان خارجی، رمان، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان خارجی، رمان ترجمه شده، رمان سهم دیگری، دانلود رمان سهم دیگری اشمیت، دانلود رمان بلند، برچسب‌ها: رمان خارجی، رمان، دانلود رمان هیجان انگیز، دانلود رمان خارجی، رمان ترجمه شده، رمان سهم دیگری، دانلود رمان سهم دیگری اشمیت، دانلود رمان بلند
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری