مجله الکترونیکی گیم سورس - شماره 7

مجله الکترونیکی گیم سورس - شماره 7

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : گیم سورس
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی مجله الکترونیکی گیم سورس - شماره 7 در حال حاضر مجله الکترونیکی گیم سورس پرمخاطب ترین مجله الکترونیکی گیم ایران میباشد این محبوبیت بین مخاطبان را مدیون کیفیت بالای کار میباشیم. حال بعد از زحمات بی وقفه تیم تحریریه، شماره هفتم از مجله گیم سورس برای دانلود آماده میباشد. در شماره هفتم از مجله الکترونیکی گیم سورس دو مصاحبه اختصاصی صورت گرفته است، که اولین آن با آقای "مارتین چپل"  کارگردان بازیAssassins Creed Rogue  و دومین مصاحبه با آقای "یــان کلوزه"کارگردان هنری Lords Of The Fallen  میباشد. همچنین کاور مجله به صورت سفارشی از طرف شرکت Cl Games به خبرنگاران ما ارسال شده است. در کنار همه این ها بخش های جدید همانند "موسیقی"به بخش های قدیمی مانند "نوستالوژی، 10 برتر،نقد کوتاه و جانبی"اضافه شده است و باعث متنوع تر شدن هرچه بیشتر مجله شده است. همچنین "پرونده ویژه"به بازی batman Arkham Knight تعلق گرفته است که میتوانید در 8 صفحه تمامی اطلاعات منتشر شده از بازی را به دست آورید و از برخی مسائل حاشیه و جالب باخبر شوید،بخش 10 برتر نیز به 10 تعقیب و گریز برتر پرداخته است که در نوع خود انتخاب های جالبی میباشد. کلمات کلیدی: نقد و بررسی بازی، مجله بازی های رایانه ای، دانلود مجله بازی، جدیدترین بازی ها، تریلر بازی، بازی های ایرانی، سرگرمی، مجله گیم سورس، دانلود مجله بازی، ماهنامه بازی، ماهنامه گیم سورس، پردیس گیم، مجله حرفه ای بازی، برچسب‌ها: نقد و بررسی بازی، مجله بازی های رایانه ای، دانلود مجله بازی، جدیدترین بازی ها، تریلر بازی، بازی های ایرانی، سرگرمی، مجله گیم سورس، دانلود مجله بازی، ماهنامه بازی، ماهنامه گیم سورس، پردیس گیم، مجله حرفه ای بازی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری