آموزش تبدیل مبنا

آموزش تبدیل مبنا

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : عارف رضایی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش تبدیل مبنا خیلی از دوستان و خیلی از بچه های کامپیوتر و برق با مبناها مشکل دارند و البته همیشه هم واحد درسی وجود داره که این مبحث درش رخنه کرده باشه. در این کتاب به طور مفصل با تبدیل مبنا آشنا و روش های انجام آن را فرا خواهید گرفت. تبدیل مبناهای دو، چهار هشت و شانزده به مبنای ده و برعکس و همچنین تبدیل مبناهای چهار، هشت و شانزده به مبنای دو و برعکس. کلمات کلیدی: تبدیل مبناهای ریاضی، تبدیل عدد دودویی، تبدیل مبنای 8، تبدیل مبنای دو، روشهای تبدیل مبنا، فرمول تبدیل مبنا، مبنای شانزده، نرم افزار تبدیل مبنا، تبدیل مبنا آنلاین، دانلود کتاب تبدیل مبنا، تبدیل مبنا، برچسب‌ها: تبدیل مبناهای ریاضی، تبدیل عدد دودویی، تبدیل مبنای 8، تبدیل مبنای دو، روشهای تبدیل مبنا، فرمول تبدیل مبنا، مبنای شانزده، نرم افزار تبدیل مبنا، تبدیل مبنا آنلاین، دانلود کتاب تبدیل مبنا، تبدیل مبنا
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری