آموزش انگلیسی محاوره ای Learning Spoken English

آموزش انگلیسی محاوره ای Learning Spoken English

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش انگلیسی محاوره ای Learning Spoken English در این کتاب به تفضیل به بررسی اصطلاحات گفتاری انگلیسی به صورت موثری پرداخته شده است. پس اگر می خواهید انگلیسی را آنگونه که انگلیسی زبانان صحبت می کنند فرا گیرید استفاده از این کتاب را به شما پیشنهاد می کنیم. انگلیسی گفتاری همانگونه که می دانیم بسیار متفاوت از انگلیسی نوشتاری و رسمی است که ما در دبیرستان و دانشگاه با آن کم و بیش آشنا می شویم. انگلیسی گفتاری یا محاوره ای حاوی اصطلاحاتی است که گاه اصلا در انگلیسی نوشتاری و رسمی به چشم نمی خورد. از سویی دیگر یک زبان آموز برای آموختن انگلیسی به شیوه موثر و برقراری ارتباط به طور معمول و بدون نقص نیاز مبرمی به دانستن انگلیسی محاوره ای دارد، درست مثل فارسی رسمی و فارسی گفتاری! این کتاب که هم اکنون شاهد آن هستید دقیقا بدین منظور تهیه و تدوین گشته است. در این کتاب به تفضیل به بررسی اصطلاحات گفتاری انگلیسی به صورت موثری پرداخته شده است. پس اگر می خواهید انگلیسی را آنگونه که انگلیسی زبانان صحبت می کنند فرا گیرید استفاده از این کتاب را به شما پیشنهاد می کنیم. این کتاب اصطلاحات و لغات بسیار زیادی را به شما آموزش خواهد داد که بعد از مطالعه آن خواهید توانست همانند افراد بومی انگلیسی زبان صحبت کنید. کلمات کلیدی: آموزش زبان انگلیسی، آموزش عبارات روزمره زبان انگلیسی، اصطلاحات پر کاربرد در کلاس انگلیسی، اصطلاحات روزمره زبان انگلیسی، کتاب آموزش زبان انگلیسی، آموزش انگلیسی محاوره ای، اصطلاحات گفتاری انگلیسی، برچسب‌ها: آموزش زبان انگلیسی، آموزش عبارات روزمره زبان انگلیسی، اصطلاحات پر کاربرد در کلاس انگلیسی، اصطلاحات روزمره زبان انگلیسی، کتاب آموزش زبان انگلیسی، آموزش انگلیسی محاوره ای، اصطلاحات گفتاری انگلیسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری