آموزش زبان عربی (مکالمه در حج)

آموزش زبان عربی (مکالمه در حج)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش زبان عربی (مکالمه در حج) آموزش مکالمه عربی در حج این نوشتار برای کارگزاران حج تنظیم شده است و دارای ویژگی های زیر است: تمامی طول سفر از فرودگاه آغاز و تا پایان سفر و ماموریت. قسمت های مهم وظایف به صورت یک درس تنظیم گردیده است. با توجه به تجربیات علمی و آموزشی نگارنده که خود سال ها از کارگزاران حج، عمره و عتبات و سوریه است تمامی جملات بصورت کاملا کاربردی تنظیم شده است و از ارائه جملات غیر رایج و غیر مرتبط با حج خودداری شده است. سعی شده از اصطلاحات و واژگان رایج در عربستان (عامیانه و پرکاربرد) استفاده شود. فهرست مطالب: المقدمه الدرس الاول - حوار فی قسم الجوارات الدرس الثانی - حوار فی قسم الجمارک الدرس الثالث - حوار مع السانق فی الموقوف الدرس الرابع - حوار مع السانق فی الباص الدرس الخامس - حوار فی مرکز الاستراحه الدرس السادس - حوار حول اللقاء و الاجتماع الدرس السابع - حوار حول الامکانیات الموجوده فی الغرفه الدرس الثامن - حوار حول الامکاناتیات الموجوده فی العماره الدرس التاسع - شراء الفواکه و الخضروات من سوق الخضار الدرس العاشر - شراء المواد الغذانیه کلمات کلیدی: آموزش زبان عربی، آموزش مکالمه عربی، کلمات پرکاربرد عربی، کلمات عربی برای حج، آموزش عربی برای حج، اصطلاحات رایج عربستان، اصطلاحات عربی رایج، برچسب‌ها: آموزش زبان عربی، آموزش مکالمه عربی، کلمات پرکاربرد عربی، کلمات عربی برای حج، آموزش عربی برای حج، اصطلاحات رایج عربستان، اصطلاحات عربی رایج
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری