گرامر زبان فرانسه در محتوا (French Grammar in Context)

گرامر زبان فرانسه در محتوا (French Grammar in Context)

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : انگلیسی
  • نویسنده : Margaret Jubb
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

گرامر زبان فرانسه در محتوا (French Grammar in Context) کتاب “گرامر زبان فرانسه در محتوا” رویکرد بی‌نظیر و هیجان‌انگیزی برای یادگیری گرامر زبان را ارائه می‌دهد. متون معتبر از یک تنوع غنی از منابع، متون ادبی و روزنامه‌نگاری به‌عنوان نقطه شروع برای تصویرسازی و توصیف حوزه‌های کلیدی گرامر زبان فرانسه مورد استفاده قرار گرفته‌اند. هر نقطه با طیف گسترده‌ای از تمرینات نوشتاری و گفتاری، تثبیت شده است. در این کتاب، گرامر نه فقط به‌تنهایی و بدون هدف مشخص بلکه به‌عنوان یک ابزار ضروری برای لذت‌بردن از زبان فرانسه، درک گویندگان بومی و ایجاد ارتباط موثر با آن‌ها ارائه شده است. کلمات کلیدی: آموزش مکالمه فرانسوی، آموزش گرامر زبان فرانسوی، گرامر زبان، گرامر فرانسوی، آموزش زبان فرانسوی، آموزش زبان، زبان فرانسه، دانلود کتاب گرامر فرانسوی، French Grammar in Context، French grammer، برچسب‌ها: آموزش مکالمه فرانسوی، آموزش گرامر زبان فرانسوی، گرامر زبان، گرامر فرانسوی، آموزش زبان فرانسوی، آموزش زبان، زبان فرانسه، دانلود کتاب گرامر فرانسوی، French Grammar in Context، French grammer
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری