مجموعه اصطلاحات پرکاربرد در عملیات ساختمانی

مجموعه اصطلاحات پرکاربرد در عملیات ساختمانی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : محمد زمانی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

مجموعه اصطلاحات پرکاربرد در عملیات ساختمانی در این مجموعه سعی بر آن بوده علاوه بر در نظر گرفتن معیارها و اصول بیشترین اصطلاحات پرکاربرد در صنعت ساختمان سازی گردآوری شود. این کتاب برای مهندسین و طراحان می­ باشد و اطلاعات اولیه مورد نیاز را برای هر پروژه ساختمانی فراهم می آورد. هدف آن است که در زمان بررسی­ های اولیه، در وقت مهندسین صرفه جویی به عمل آید. مهندسین عزیز باید درباره ضروریات اجزای تشکیل دهنده پروژه­ های جدید، اطلاعات کافی داشته باشند و از اصطلاحات ساختمانی مطلع بوده تا به هنگام اجرای عملیات دچار مشکل نشوند. درهمین راستا این کتاب کوتاه تهیه شده است که شما عزیزان با مطالعه این مجموعه اطلاعات خود را افزایش داده و در فن ساختمان موفق عمل خواهید کرد. کلمات کلیدی: دانلود کتاب عمران، اصطلاحات ساختمانی، اصطلاحات عمران، مهندسی عمران، اصطلاحات معماری، مهندسی معماری، برچسب‌ها: دانلود کتاب عمران، اصطلاحات ساختمانی، اصطلاحات عمران، مهندسی عمران، اصطلاحات معماری، مهندسی معماری
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری