آموزش تردستی و اسرار شعبده بازی های جالب

آموزش تردستی و اسرار شعبده بازی های جالب

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

آموزش تردستی و اسرار شعبده بازی های جالب تردست کسی است که  به بیننده چیزی نشان می‌دهد که واقعاً اتّفاق نیفتاده است و بیننده فقط خیال میکند این اتفاق افتاده است حتما شما هم تا به حال بارها و بارها خواسته اید که با چند تردستی ساده توجه دیگران را به خود جلب کنید اما راهنما و کتاب خوبی نداشتید! پس پیشنهاد میکنیم کتاب آماده شده که ترجمه یکی از مقالات خارجی است شامل چهل آموزش شعبده بازی ساده و جالب می باشد را از برتینا دانلود دریافت و مطالعه کنید روش های آورده شده  نیاز به امکانات زیادی هم نداشته و می توان براحتی با این شعبده ها دیگران را سرگرم و متعجب نمود. خطای دید بیننده به روش های زیر انجام میشود: حرکات سریع rapid motions حرکات پنهان در این کتاب جالب که بصورت تصویری هم آموزش داده میشود اسرار شعبده بازی ، ۴۰ آموزش و ترفند شعبده بازی وجود دارد. کلمات کلیدی: دانلود ترفندهای شعبده بازی، آموزش تردستی، شعبده بازی، اسرار شعبده بازی، شعبده بازی های جالب، ۴۰ آموزش و ترفند شعبده بازی، آموزش تصویری شعبده، آموزش شعبده بازی به زبان فارسی، برچسب‌ها: دانلود ترفندهای شعبده بازی، آموزش تردستی، شعبده بازی، اسرار شعبده بازی، شعبده بازی های جالب، ۴۰ آموزش و ترفند شعبده بازی، آموزش تصویری شعبده، آموزش شعبده بازی به زبان فارسی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری