بازی خطوط

بازی خطوط

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : نرگس عابدین زاده
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

بازی خطوط این کتاب مجموعه ایست از شعر های سپید سروده نویسنده چشمانی از اعماق به بالا می نگرند به دنبال روشنایی،به دنبال نور... چه می داند کسی؟ شاید که، اشکهاشان غرقه کرده در خود ،چشمها را آبی را که در دریاست آبی نمی بینند دریا حسود است پر از نگاه و سوال پر از فکر مرده پر از تشویش و هراس... بر سرهاشان ،خزه ها در تاب اند با هر سیلی آب، می آیند و می سایند... چون زلف دخترکان آرزو در رویا دریا حسود است... سنگ کرده ،عشق زیبای آسمانی را در خود... سنگهای دوخته شده در اعماق وجودش که از دیده پنهان اند.... کلمات کلیدی: دانلود شعر، مجموعه شعر، دانلود کتاب شعر، شعر نو، دانلود شعر آزاد، کتاب شعر، دانلود شعر اجتماعی، شعر نو، شعر سپید، برچسب‌ها: دانلود شعر، مجموعه شعر، دانلود کتاب شعر، شعر نو، دانلود شعر آزاد، کتاب شعر، دانلود شعر اجتماعی، شعر نو، شعر سپید
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری