ماهنامه تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشجویار - شماره 1

ماهنامه تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشجویار - شماره 1

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : ماهنامه دانشجویار
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

معرفی ماهنامه تخصصی کامپیوتر و فناوری اطلاعات دانشجویار - شماره 1 ماهنامه تخصصی دانشجویار، کاری از تیم آموزشی دانشجویار و با موضوع کامپیوتر و فناوری اطلاعات است که زین پس هرماه از طریق اینترنت و به صورت چاپی در سطح استان خراسان جنوبی منتشر خواهد شد. عناوین مطالب شماره اول ماهنامه تخصصی دانشجویار به شرح زیر است: سخن عضو کوچک دانشجویار اخبار دنیای فناوری بیوگرافی؛ به مناسبت تولد 2سالگی دانشجویار پل ورود به بازار کار معرفی دوره بین‌المللی کارشناسی ارشد طراحی وب Master CIW Designer بامزه‌های کامپیوتری دست‌پخت گوگل، پویا و سریع؛ بررسی زبان برنامه‌نویسی Go مروری بر تاریخچه سیستم‌عامل محبوب اندروید از ابتدا تا امروز! چگونه خودمان ویروس‌هایمان را به صورت دستی از بین ببریم؟ پاسخ به 24 پرسش متداول پیرامون شبکه ملی اطلاعات آموزش‌های خاص، برای آدم‌های خاص‌تر معرفی ویندوز 10 جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل مایکروسافت اولین ویژوال استودیو رایگان از راه رسید مقدمه‌ای بر سرویس‌های وب‌هاستینگ کلمات کلیدی: ماهنامه کامپیوتر، مجله فناوری اطلاعات، دانلود مجله کامپیوتر، ماهنامه تخصصی دانشجویار، ماهنامه دانشجویار، دانشجویار، مجله تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، برچسب‌ها: ماهنامه کامپیوتر، مجله فناوری اطلاعات، دانلود مجله کامپیوتر، ماهنامه تخصصی دانشجویار، ماهنامه دانشجویار، دانشجویار، مجله تخصصی کامپیوتر، فناوری اطلاعات
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری