خاطرات یک کودن

خاطرات یک کودن

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : مسلم شوبکلائی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

خاطرات یک کودن پانزده داستان خودمانی هیچ گاه دفترچه خاطرات نداشته ام. بسیاری از خاطرات را نمی شود نوشت: نحسی می آورد، دل می شکند، آبرو می برد، جرم دارد و هزار سخن دیگر. همه ی آن خاطرات زیر لایه های ذهنم جا خوش کرده اند و اینک، زمان بازخوانی، دور برمی دارند و هرکدام برای جا گرفتن در قاب داستان از هم لو می زنند توده ای از یاد ها و واژه ها سرازیر می شوند بر کف کاغذ و من نمی دانم دقیقا از کجا شروع کمنم، از خرابه های خانه ی پدربزرگم یا از مرگ دختر همسایه مان یا از خودکشی تنها کسی که دوستش داشتم. تنها می دانم باید بنویسم تا آرامشم یابم. زیر بارانی از واژه ها  می ایستم و ثانیه ها را بازخوانی می کنم. نتیجه کار دیدنی است. خیس می شوم. کلمات کلیدی: داستان فارسی، داستان کوتاه، داستان ایرانی، دانلود داستان، داستان اجتماعی، داستان خودمانی، دانلود مجموعه داستان، برچسب‌ها: داستان فارسی، داستان کوتاه، داستان ایرانی، دانلود داستان، داستان اجتماعی، داستان خودمانی، دانلود مجموعه داستان
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری