انسان، مادیگری و اسلام

انسان، مادیگری و اسلام

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : م‍ح‍م‍د ق‍طب‌
  • مترجم : سید ه‍ادی خ‍س‍روش‍اه‍ی‌
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

انسان، مادیگری و اسلام سید قطب از بزرگترین روشنفکران مصری در سده ی اخیر است،که مبارزات فکری و سیاسی اش زبانزد خاص و عام است. این روشنفکر معاصر در کتاب زیر که با وجود گذشت ده ها سال از تاریخ انتشارش هنوز تازه و امروزین می نماید، قصد داشته تا مهمترین مکاتب فکری زمان خویش را نقد کند. که از آن جمله اند: فرویدیسم، اگزیستانسیالیسم، پراگماتیسم، ماتریالیسم و کمونیسم، نظریه ی مسیحیت و ... و سپس به مقایسه ی مطالب این مکاتب با نظریات دین اسلام درباره فرد و جامعه و اخلاق پرداخته است. این کتاب در زمان خویش،بر روی روشنفکران مسلمان بسیار تاثیر گذار بوده است. کلمات کلیدی: دانلود کتاب اسلام شناسی، اسلام شناسی، انسان و اسلام، دانلود کتاب مذهبی، مکاتب اسلام، نظریه مسیحیت، اگزیستانسیالیسم، تفاوت اسلام و مسیحیت، برچسب‌ها: دانلود کتاب اسلام شناسی، اسلام شناسی، انسان و اسلام، دانلود کتاب مذهبی، مکاتب اسلام، نظریه مسیحیت، اگزیستانسیالیسم، تفاوت اسلام و مسیحیت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری