گزارش نقض حقوق بشر در ایالات متحده آمریکا 2014

گزارش نقض حقوق بشر در ایالات متحده آمریکا 2014

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

گزارش نقض حقوق بشر در ایالات متحده آمریکا 2014 مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر به همراه پایگاه خبری تحلیلی دیدبان آمریکا اقدام به رونمایی از دومین سند نقض حقوق بشر در ایالات متحده آمریکا (2014) نموده است. این گزارش مستند 114 صفحه ای به بررسی موارد نقض حقوق آمریکایی ها در خاک این کشور از ابتدای ژانویه 2014 تا انتهای دسامبر 2014 پرداخته و به زبان های عربی و انگلیسی نیز ترجمه شده است. در گزارش مزبور تمام موارد ذکر شده به آمار رسمی حکومتی آمریکا و نهادهای معتبر ملی و بین المللی این کشور مستند است و از حیث روایی کاملا متقن و معتبر تلقی می شود. از آنجا که گزارش مزبور به بررسی موارد نقض حقوق بشر در خاک ایالات متحده می پردازد، به هزاران مورد نقض حقوق بشر توسط دولت آمریکا در کشورهای دیگر ورود نکرده است. و طبیعی است که پرداختن به این موضوع، کار ویژه و جدایی می طلبد. البته پژوهشگران این مرکز در حال تدوین گزارش ذکر شده نیز می باشند. کلمات کلیدی: گزارش حقوق بشر، اقدام مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر، دیدبان آمریکا، گزارش حقوق بشر در آمریکا 2014، برچسب‌ها: گزارش حقوق بشر، اقدام مرکز جهانی حمایت از حقوق بشر، دیدبان آمریکا، گزارش حقوق بشر در آمریکا 2014
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری