کوکی لینوکس به زبان فارسی

کوکی لینوکس به زبان فارسی

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : حسام الدین توحید
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

کوکی لینوکس به زبان فارسی کتابی که پیش روی شماست سعی دارد با بکارگیری قابلیت های مختلف خط فرمان، به دور از پیچیدگی های غیر ضروری و با نگاهی کاربردی، مروری داشته باشد بر راه اندازی و استفاده از چند سرویس مهم و پرکاربرد لینوکس که امید است مطالب ارائه شده بتواند باعث ارتقای فنی دانش کاربران لینوکس و متخصصین IT شود. این کتاب به صورت رایگان و تحت لیسانس GPL v3 به علاقمندان لینوکس هدیه می گردد. در تهیه ی این کتاب از سرفصل های درسی گفته شده در دوره های LPIc2 و RHCE استفاده شده است. کلمات کلیدی: دانلود کتاب آموزش لینوکس، لینوکس، آموزش شبکه در لینوکس، سیستم عامل لینوکس، مدیریت لینوکس، آموزش لینوکس، روش نصب لینوکس، آموزش کوکی لینوکس، linux cookie، برچسب‌ها: دانلود کتاب آموزش لینوکس، لینوکس، آموزش شبکه در لینوکس، سیستم عامل لینوکس، مدیریت لینوکس، آموزش لینوکس، روش نصب لینوکس، آموزش کوکی لینوکس، linux cookie
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری