بیماری های دستگاه تناسلی مردان

بیماری های دستگاه تناسلی مردان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : رضا پوردستگردان
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

بیماری های دستگاه تناسلی مردان دانستن اطلاعات کامل از دستگاه تناسلی، موضوعی است که هر فردی باید در رابطه با آن اطلاعات کامل داشته باشد. زیرا داشتن اطلاعات او را در درمان و پیشگیری از بیماری های جنسی کمک می کند. همچنین باعث می شود که فرد دچار ناهنجاری و انحرافات جنسی نشود. در این کتاب برای شما تمامی اطلاعات لازم درباره دستگاه تناسلی مردانه و اختلالات آن شرح داده شده است. کلمات کلیدی: آشنایی با بیماری ها، مشکلات مردان، ناباروری، دانلود کتاب پزشکی، بیماری های تناسلی مردان، سرطان بیضه، بیماری های جنسی در مردان، سرطان پروستات، رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست، برچسب‌ها: آشنایی با بیماری ها، مشکلات مردان، ناباروری، دانلود کتاب پزشکی، بیماری های تناسلی مردان، سرطان بیضه، بیماری های جنسی در مردان، سرطان پروستات، رضا پوردست گردان میکروبیولوژیست
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری