امام علی (ع) صدای عدالت انسانی - جلد 4

امام علی (ع) صدای عدالت انسانی - جلد 4

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جرج جرداق
  • مترجم : سید هادی خسروشاهی
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

امام علی (ع) صدای عدالت انسانی - جلد 4 امام علی (ع) صدای عدالت انسانی - جلد4 (علی و عصر او) امام علی صدای عدالت انسانی. اثری به زبان عربی با نام کامل "الامام علی صوت العدالة الانسانیة" درباره‌ی حضرت امیر علیه السلام، به قلم جرج جرداق (تولد: 1926)، نویسنده و ادیب و روزنامه نگار معاصر مسیحی لبنانی که به سال 1958 با مقدمه ای به قلم میخائیل نعیمه، دربیروت به چاپ رسیده است. وی در شهر «جدیده‌ی مرجعیون» که «مرج العیون» نیز خوانده می‌شود، در خانواده‌ای غسّانی از اصل قحطانی، تولد یافت. این اثر در پنج مجلد با عناوین زیر تدوین شده است: الامام علی و حقوق الأنسان؛ بین علی و الثّورة الفرنسیة؛ الامام علی صوت العدالة الانسانیة؛ علی و سقراط؛ علی و عصرة؛ علی و القومیة العربیة.   کلمات کلیدی: امام علی، بزرگان سنی، بزرگان شیعه، درباره امام علی، اندیشه اسلامی، کتاب علی و عصر او، دانلود کتاب امام علی صدای عدالت انسانی، دانلود کتاب مذهبی، امیرالمومنین، اهل البیت، برچسب‌ها: امام علی، بزرگان سنی، بزرگان شیعه، درباره امام علی، اندیشه اسلامی، کتاب علی و عصر او، دانلود کتاب امام علی صدای عدالت انسانی، دانلود کتاب مذهبی، امیرالمومنین، اهل البیت
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری