ترسان

ترسان

  • نوع فایل : کتاب
  • زبان : فارسی
  • نویسنده : جفری دیور
  • مترجم : مهرداد مراد
  • چاپ و سال / کشور: 2014

توضیحات

ترسان داستان نیمه بلند جنایی قطار از مقصد میلان به ایستگاه فلورانس رسید و ماریسا در اتومبیل آئودی سیاه رنگی را گشود و سوار شد. خودرو به محض حرکت، سرعت گرفت و با شتاب، در مسیری ناآشنا گم شد. کجا داریم می ریم؟ آنتونیو خیلی نرم دنده را عوض کرد و جواب داد: نمی گم. یه سورپرایزه، می خوام غافلگیرت کنم. همانطور که اتومبیل سیاه در خیابان های تنگ و باریک شهر غوطه می خورد، ماریسا کمربندش را بست و در عرض چند دقیقه احساس یأسی، ناشی از گم گشتگی، به او دست داد. سی و چهار سال تمام در میلان زیسته بود و از فلورانس به غیر از مرکز شهر، جایی را نمی شناخت. بر عکس او، آنتونیو که در فلورانس بزرگ شده بود، با خیال راحت در عمق خیابان ها و کوچه های شهر با سرعت می راند. با تعجب اندیشید: یک سورپرایز؟ آنتونیو تصمیم گرفت تا مکان تعطیلات آخر هفته را تعیین کند و او هم پذیرفت. پس به خودش قبولاند: محکم به صندلی تکیه کن و از سرعت لذت ببر... کلمات کلیدی: داستان ترجمه شده، دانلود داستان خارجی، دانلود رمان، دانلود رمان جنایی، داستان پلیسی، دانلود داستان نیمه بلند، داستان جنایی، برچسب‌ها: داستان ترجمه شده، دانلود داستان خارجی، دانلود رمان، دانلود رمان جنایی، داستان پلیسی، دانلود داستان نیمه بلند، داستان جنایی
اگر شما نسبت به این اثر یا عنوان محق هستید، لطفا از طریق "بخش تماس با ما" با ما تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر، صفحه قوانین و مقررات را مطالعه نمایید.

دیدگاه کاربران


لطفا در این قسمت فقط نظر شخصی در مورد این عنوان را وارد نمایید و در صورتیکه مشکلی با دانلود یا استفاده از این فایل دارید در صفحه کاربری تیکت ثبت کنید.

بارگزاری